مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:552024-01-10سياسي

برگزاری تظاهرات جمعه های خشم در 5 استان


تظاهرات جمعه های خشم در روز جمعه 22 دی ماه در استان های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و سمنان، جمعه 22 دی ماه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از حضور و حمایت بی وقفه و پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی از فلسطین مظلوم اعلام می کند: تظاهرات جمعه های خشم روز جمعه 22 دی ماه در استان های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و سمنان، جمعه 22 دی ماه برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بسمه تعالی توحش و بربریتِ رژیم اشغالگر قدس با حکم تنفیذ آمریکا و تمامی دولت های غربی و نظام بشرکش سلطه و تبدیل سراسر غزه به زنجیره طویل کوره های آدم سوزی همچنان در جریان است.

زنان، کودکان، بیمارستان، مدرسه، پناهگاه و تمام شهر ویران شده و انسان های سرگردان، بدون آب، غذا، برق و دارو در جست وجوی قربانیان زیر آوار ویرانه ها هستند.

این چشم انداز و افق تمدن غرب وحشی است که با ظاهری صلح طلب، ریاکارانه و فریبکارانه، نه در رابطه با آتش بس و صلح پایدار، بلکه صرفاً برای تسهیل امدادرسانی قطعنامه صادر می کند.

بلکه صرفاً برای تسهیل امدادرسانی قطعنامه صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تظاهرات جمعه های خشم در 5 استان

برگزاری تظاهرات جمعه های خشم در 5 استان