مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:102024-01-02سياسي

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 17هزار زن سرپرست خانوار


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر این نهاد در استان، از 17هزار زن سرپرست خانوار حمایت می کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر این نهاد در استان، از 17هزار زن سرپرست خانوار حمایت می کند.

قباد مبشری روز سه شنبه 12 دی ماه 1402 ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع خبرنگاران افزود: زن جایگاه ویژه ای در دین اسلام دارد و همیشه مورد تکریم و احترام بوده است.

وی اظهار کرد: زنان جامعه ی ایران اسلامی با الگوگرفتن از بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) همواره افتخارآفرین بوده و به پیشرفت ها و موفقیت هایی در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی دست یافته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 48 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، خاطرنشان کرد: 17هزار خانوار از جمعیت تحت حمایت این نهاد در استان، زنان سرپرست خانوار هستند که برنامه های مختلفی در طول سال برای آنان اجرا می شود.

مبشری به ویژه برنامه های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اشاره و بیان کرد: تجلیل از زنان سرپرست خانوار و کارآفرین، برگزاری اردوی جهادی و برگزاری ویژه برنامه های اجتماعی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 17هزار زن سرپرست خانوار

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 17هزار زن سرپرست خانوار