مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 00:452024-01-14اجتماعي

شهرداری اردبیل خودروهای مانع برف روبی را به پارکینگ منتقل کرد


به دلیل حجم بالای برف و ضرورت اقدام عاجل در کوچه ها و خیابان ها، امکان فعالیت ماشین آلات و تجهیزات شهرداری و ناوگان برف روبی با وجود پارک خودروهای شهروندان در کنار خیابان ها و معابر مقدور نخواهد بود.

- دادستان مرکز استان اردبیل: به دلیل حجم بالای برف و ضرورت اقدام عاجل در کوچه ها و خیابان ها، امکان فعالیت ماشین آلات و تجهیزات شهرداری و ناوگان برف روبی با وجود پارک خودروهای شهروندان در کنار خیابان ها و معابر مقدور نخواهد بود.

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: خودروهای مانع برای عملیات ناوگان برف روبی شهرداری حسب دستور قضایی به پارکینگ عمومی انتقال داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، جلال آفاقی با اشاره به قرارگرفتن مرکز استان در وضعیت قرمز و بارش سنگین برف و برودت هوا اظهار داشت: ضمن تاکید به دستگاه های خدمات و امداد رسان برای اقدامات شایسته و بدون وقفه با تمام قوا، از عموم مردم شریف و اهالی اردبیل می خواهیم که ضمن صبر و شکیبایی و همچنین صرفه جویی های لازم در مصرف انرژی، با عوامل خدمات شهری در پاک سازی معابر همکاری مطلوب داشته باشند.

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: به دلیل حجم بالای برف و ضرورت اقدام عاجل در کوچه ها و خیابان ها، امکان فعالیت ماشین آلات و تجهیزات شهرداری و ناوگان برف روبی با وجود پارک خودروهای شهروندان در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اردبیل خودروهای مانع برف روبی را به پارکینگ منتقل کرد

شهرداری اردبیل خودروهای مانع برف روبی را به پارکینگ منتقل کرد