مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:052024-01-07حوادث

کشف 104 تن شیرخشک تاریخ گذشته در شاهین شهر


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 104 تُن شیرخشک صنعتی تاریخ گذشته که در انبار یکی از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان شاهین شهر دپو شده بود خبر داد.

- سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند یک شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت شهرستان شاهین شهر و میمه بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به تولید شیرخشک های انسانی و دامی می کند.

وی افزود: ماموران پس از جمع آوری اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضایی به همراه  نمایندگان اداره صنعت معدن و تجارت، اداره جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت در محل حضور یافته و از بخش های مختلف شرکت مذکور بازدید بعمل آوردند.

هاشمی فر گفت: در بازرسی از انبار این شرکت 4 هزار و 160 کیسه 25 کیلوگرمی به وزن 104 تُن شیرخشک بدون چرب مصرف صنعتی که یک سال از تاریخ انقضای آنها گذشته بود، کشف شدند که ارزش ریالی آنها توسط کارشناسان حاضر در محل 156 میلیارد ریال اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کالاهای مکشوفه مشمول ماده 6 مکرر 2 قانون اصلاحیه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوبه 1400 است، بیان کرد: کالاها توقیف و پرونده این تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 104 تن شیرخشک تاریخ گذشته در شاهین شهر

کشف 104 تن شیرخشک تاریخ گذشته در شاهین شهر