مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:302023-12-27سياسي

«رشدآوند» زمینه ساز حضور نسل جوان در مساجد است


دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: رویداد «رشدآوند» با ارائه طرح ها و ایده های قابل اجرا و مورد پسند نسل جوان می تواند موجب رونق بخشیدن به حضور نسل نو در مساجد شود.

- حجت الاسلام ابراهیم رنجبر، دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان به رویداد ملی رشدآوند با موضوع محوری تقویت تعامل خانواده ها با مسجد و مدرسه اشاره و اظهار کرد: از سال های دور به دنبال ارائه طرح ها و ایده های تازه در خصوص پیوند مدرسه و مسجد با خانواده ها بودیم.

در همین راستا، طرح های متعددی با مدارس و مساجد اجرا کردیم و دنبال طرح جامعی بودیم که هم نسل امروز آن را بپذیرد و هم قابلیت اجرا داشته باشد تا مساجد سرشار از حضور نوجوانان و جوانان شود.

وی بیان کرد: صرف نظر از بعضی مساجد که به دلیل فعالیت های فرهنگی شاهد حضور نوجوانان و جوانان در آنها هستیم، در اکثر مساجد به دلایل گوناگون حضور این قشر کمرنگ شده است بنابراین اگر بتوانیم طرحی اجرا کنیم که موجب اقبال هر چه بیشتر این نسل به مساجد شود، به حفظ باورها و اعتقادات آنها کمک می کند و موجب جلوگیری از انحراف نسل امروز از مسیر ارزش های دینی و اسلامی می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان افزود: رویداد رشدآوند با این رویکرد برگزار می شود که طرح ها و ایده های نو را از صاحبنظران، دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رشدآوند» زمینه ساز حضور نسل جوان در مساجد است

«رشدآوند» زمینه ساز حضور نسل جوان در مساجد است