مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 23:452024-01-07سياسي

600 قطعه زمین، 350 میلیون وام در انتظار خانواده های مهاجر از شهر به روستا


امروز یک شنبه 17 دی ماه در دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان کرمانشاه با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب از 350 میلیون وام 4 درصد و واگذاری 600 قطعه زمین به خانواده هایی قصد مهاجرت از شهر به روستا دارند خبر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز یکشنبه 17 دی ماه حجت الاسلام مراد کریمی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان کرمانشاه و با حجت الاسلام والمسلمین ساداتی امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در جهت پیشبرد و حل معضل مسکن این شهرستان دیدار داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مراد کریمی در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته بنیاد مسکن اظهار کرد: بنیاد مسکن به خانواده های که قصد مهاجرت از شهر به روستا دارند 350 میلیون وام 4 درصد پرداخت می کند.

وی افزود: اولویت های دیگر مانند حمایت های جمعیتی در خصوص مسکن در دستور کار قرار دارد و بخشی از آن در حال اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ضمن بیان مشکلات باقی مانده از زلزله تصریح کرد: با توجه به اولویت داشتن مردم برای داشتن مسکن مناسب، متأسفانه فعلاً مقدمات اهدا زمین به طرح ملی مسکن انجام نشده و به دست مردم نرسیده است وی ضمن تأکید بر مسئله مسکن محرومین ادامه داد: یکی از کارهای که باید در سطح شهرستان احیا شود پیشبرد احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 قطعه زمین، 350 میلیون وام در انتظار خانواده های مهاجر از شهر به روستا

600 قطعه زمین، 350 میلیون وام در انتظار خانواده های مهاجر از شهر به روستا