مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:152023-12-31سياسي

گول موفقیت در حراج را نخورید/حراج نمی تواند شفاف باشد!


یک هفته پس از برگزاری هجدهمین دوره حراج تهران که به صورت آنلاین برگزار شد، نشستی در این زمینه با حضور منتقدان، اساتید دانشگاه و کارشناسان اقتصاد فرهنگ و هنر برگزار شده است.

- یک هفته پس از برگزاری هجدهمین دوره حراج تهران که به صورت آنلاین برگزار شد، نشستی در این زمینه با حضور منتقدان، اساتید دانشگاه و کارشناسان اقتصاد فرهنگ و هنر برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی رویکردهای نوین در هجدهمین حراج تهران ویژه آثار هنر معاصر ایران، با حضور منتقدان، اساتید دانشگاه و کارشناسان اقتصاد فرهنگ و هنر برگزار شد؛ نیما ابطحی منتقد و تحلیلگر، مرتضی اسدی نقاش و استاد دانشگاه، سمیه رمضان ماهی منتقد و عضو هیأت علمی دانشکده هنر، آرش سلطانعلی گالری دار، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، حمیدرضا ششجوانی اقتصاددان فرهنگ و مدرس اقتصاد هنر و فؤاد نجم الدین پژوهشگر هنر و عضو هیأت علمی دانشگاه از اعضای حاضر در این نشست بودند.

این نسشت را موسسه فرهنگی هنری ایده برگزار کرده بود.

استدلال مسئولان حراج تهران برای عقب انداختن حراج آنلاین چه بود؟ پرویز براتی، دبیر این نشست در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: هجدهمین دوره حراج تهران دو ویژگی مهم داشت؛ یکی اینکه نیمی از شرکت کنندگان این حراج هنرمندان جوان بودند و به تعبیری، مارکت توسعه یافته ای نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گول موفقیت در حراج را نخورید/حراج نمی تواند شفاف باشد!

گول موفقیت در حراج را نخورید/حراج نمی تواند شفاف باشد!