مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:252024-01-09اقتصادي

بانک ها در پرداخت تسهیلات بانکی با مردم همراهی کنند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: بانک ها با رفع بروکراسی اداری، مردم را در پرداخت تسهیلات یاری کنند.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: بانک ها با رفع بروکراسی اداری، مردم را در پرداخت تسهیلات یاری کنند.

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان قم شامگاه گذشته به ریاست سیدعلی اکبر غلامیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و با حضور روسا و نمایندگان بانک های دولتی و برخی بانک های خصوصی استان برگزار شد.

غلامیان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار قم در جلسات شورای تامین مسکن انتظار داریم بانک های خصوصی و دولتی استان در بحث تسهیلات خودمالکی اقدامات بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: بانک ها باید مردم را در پرداخت تسهیلات در بروکراسی اداری سر در گم نکنند و تا حد امکان با آنان کنار آمده و یاری شان نمایند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی گفت: افرادی هستند که مشکلات معیشتی شان با 50 میلیون یا نهایتا 100 میلیون تومان حل می شود که دراین راستا بانک ها باید همکاری کامل با مردم داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: امروز توفیق خدمتگزاری به مردم نصیب ما شده است و باید به این موضوع آگاه باشیم که اگر بتوانیم یک گره از کار آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در پرداخت تسهیلات بانکی با مردم همراهی کنند

بانک ها در پرداخت تسهیلات بانکی با مردم همراهی کنند