مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:552024-01-12اجتماعي

برف روبی 2280 کیلومتر از جاده های همدان/ راه ها لغزنده است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای 2280 کیلومتر باند برف روبی و نمک پاشی طی 48 ساعت گذشته توسط راهداران در محورهای استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای 2280 کیلومتر باند برف روبی و نمک پاشی طی 48 ساعت گذشته توسط راهداران در محورهای استان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: بارش برف از روز گذشته به صورت مقطعی در محورهای کوهستانی استان شروع شد و از بامداد امروز -جمعه 22 دی- در تمامی محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی همدان شاهد بارش برف بودیم.

وی تصریح کرد: راهداران پرتلاش استان همدان حدود 40 ساعت درگیر برف روبی و نمک پاشی در سطح محورها بودند که پنج ساعت آن با کولاک شدید و کاهش دید همراه بود.

به همت عزیزان تلاشگر راهداری تمامی راه های استان به جزء محور کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

آهکی یادآور شد: هم اکنون 563 نفر نیروی راهدار با استفاده از 313 دستگاه از ماشین آلات راهداری در 35 راهدارخانه و 45 گردنه برف گیر مشغول خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان گرامی هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به لغزنده بودن سطح راه های استان، افزود: از تمام رانندگان و کاربران جاده ای خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 2280 کیلومتر از جاده های همدان/ راه ها لغزنده است

برف روبی 2280 کیلومتر از جاده های همدان/ راه ها لغزنده است