مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:152024-01-01اقتصادي

بانک های چند ملیتی به خود آمدند


بانک جهانی، بانک توسعه آسیایی و گروه بانک توسعه اینترامریکن در سال 2023 با پاسخگویی به مطالبه عمومی، افزایش قابل توجه تامین مالی برای پروژه های خنثی سازی و سازگاری آب و هوایی را اعلام کردند.

- بانک جهانی، بانک توسعه آسیایی و گروه بانک توسعه اینترامریکن در سال 2023 با پاسخگویی به مطالبه عمومی، افزایش قابل توجه تامین مالی برای پروژه های خنثی سازی و سازگاری آب و هوایی را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندین بانک توسعه منطقه ای به فشار فزاینده برای تامین مالی پروژه های اقلیمی به منظور حمایت از توسعه اقتصاد سبز در مناطق کم درآمد جهان، واکنش نشان داده اند.

بانک توسعه آسیایی و گروه بانک توسعه اینترامریکن، در سال 2023، سرمایه گذاری های بزرگ آب و هوایی را با هدف رشد ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر در مناطق در حال توسعه جهان اعلام کردند.

از زمان اولین کنفرانس اقلیمی (COP) سازمان ملل متحد در دو سال پیش (کنفرانس COP26 که در گلاسکو برگزار شد)، بانک های توسعه با فشار فزاینده ای برای تامین مالی پروژه های انرژی سبز و فناوری در بخش های نادیده گرفته شده جهان، مواجه شده اند و در کنفرانس COP28، اعلان های متعدد نشان داد که بانک ها به این مطالبه، پاسخ داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های چند ملیتی به خود آمدند

بانک های چند ملیتی به خود آمدند