مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:002024-01-15سياسي

حضور پرشور در انتخابات، اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است


انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می کنند و اگر انتخابات نباشد، - ایسنا/کرمان امام جمعه رودبار جنوب گفت: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج ومرج بوجود می آید.

حجت الاسلام اکبر افشارمنش در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: انتخابات مظهر عزت ملی، پشتوانه امنیت ملی و نماد آزادی مردم است.

امام جمعه رودبار جنوب حضور مردم در پای صندوق های رأی را بیعت با امام و شهدا دانست و افزود: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج ومرج بوجود می آید.

افشارمنش با اشاره به اینکه در انتخابات چهار گروه امتحان می شوند، گفت: در انتخابات مجریان و ناظران مورد امتحان قرار می گیرند که آیا فقط قانون برای آن ها مهم است یا حزب و گروه؟ اگر فقط قانون برای آن ها مهم باشد پیروز این میدان هستند و با توجه به شناختی که از کلان اجرا و نظارت داریم، ان شاءالله این عزیزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات، اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است

حضور پرشور در انتخابات، اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است