مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:502024-01-17سياسي

نحوه ارائه لیست های انتخاباتی چگونه خواهد بود


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از افزایش 60 درصدی کاندیداهای مورد تایید شده در انتخابات مجلسدر استان خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات هیچ لیستی مثل حامیان فلان و غیره نخواهد بود و تمام احزاب باید در قالب یک جبهه و ائتلاف تبلیغ کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی، معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی  امروز در سلسله نشست های فرهنگی و رسانه ای به سوی قله به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران اظهار کرد: 44 روز به انتخابات باقی مانده است و استان از همه نظر برای برگزاری یک انتخابات سالم آمادگی 100 درصد دارد.

  وی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی 9 کمیته دارد و هر کمیته وظیفه خود را انجام می دهد، گفت: در انتخابات گذشته 45 نقطه بدون اینترنت بود که الآن آن را به 20 مورد رسانده ایم.

  رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات با همه کارت های شناسایی می توان در انتخابات شرکت کرد، گفت: در هیچکدام از شهرها این امکان ندارد که یکی دوبار رای بدهد و در چند روستای دور دست چنین چیزی وجود دارد که این نیز به صفر سانده شده است و در صورت مشاهده جرم خواهد بود.

  وی به قانون جدید انتخابات اشاره و اضافه کرد: در قانون جدید ثبت مهر بر روی شناسنامه هنگام رای دهی، حذف شده و احراز هویت تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه لیست های انتخاباتی چگونه خواهد بود

نحوه ارائه لیست های انتخاباتی چگونه خواهد بود