مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 08:402024-01-04بين الملل

وزیر خارجه لبنان: اسراییل مسؤول ترور العاروری و انفجار کرمان است


اسراییل مسؤول ترور العاروری و انفجار کرمان است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه لبنان عبدالله بوحبیب چهارشنبه شب (3 ژانویه)، تصریح کرد که دولت کشورش خواهان جنگ نیست و تلاش دارد حزب الله را متقاعد کند که جنگی علیه اسراییل آغاز نکند .

وی در گفت وگو با کریستین امان پور ، مجری شبکه سی .

ان.

ان تصریح کرد که معتقد است، رژیم صهیونیستی مسؤول ترور معاون رییس دفتر سیاسی حماس صالح العاروری و انفجار مرگبار در مراسم یادبود شهید سلیمانی در عصر روز چهارشنبه در شهر کرمان است و ترس خود را از اینکه خاورمیانه اکنون واقعاً به یک جنگ منطقه ای نزدیک شده است ابراز کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی لبنان  در خصوص حمله تروریستی سه شنبه شب در جنوب بیروت که به شهادت العاروری منجر شد، گفت: ما نگران آغاز [جنگ] هستیم زیرا دولت و مردم لبنان خواهان هیچ جنگی نیستند.

ما می خواهیم در مرزهای جنوبی خود به صلح برسیم.

ما نمی خواهیم آنچه در جنوب اتفاق می افتد به لبنان سرایت کند، جنگ منطقه ای را دوست نداریم زیرا برای همه خطرناک است، برای لبنان خطرناک است و برای اسراییل و کشورهای اطراف آن خطرناک است .

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال اقدام تلافی جویانه حزب الله لبنان علیه تل آویو به دلیل ترور العاروری گفت که دولت لبنان در حال گفت و گو با حزب الله است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه لبنان: اسراییل مسؤول ترور العاروری و انفجار کرمان است

وزیر خارجه لبنان: اسراییل مسؤول ترور العاروری و انفجار کرمان است