مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:502024-01-13سياسي

موضع گیری بلاگرها در ایام خاص باید پررنگ تر ایفا شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بلاگرها باید در شرایطی که درگیر مسائل اجتماعی همچون حادثه کرمان هستیم، موضع گیری شفاف و پررنگ تری داشته باشند.

- سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اینفلوئنسرها و بلاگرها باید در قبال مسائل اجتماعی همچون حادثه تلخ تروریستی کرمان، در سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پر رنگ تر ظاهر می شدند.

وی افزود: همانگونه که اینفلوئنسرها و بلاگرها جزو فعالان مجازی در شبکه های مجازی مختلف بوده و از این راه به کسب و کار مشغولند و در این مسیر کسب درآمد می نمایند باید این نکته را بدانند که آنها در قبال همه مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور مسؤولند و مکلفند در این مسیر ادای وظیفه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: تعداد زیادی از این فعالان در شبکه های اجتماعی در امنیت اقتصادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها فراهم آورده در زمینه هایی همچون آشپزی، خودآرایی، دکوراسیون، سبک زندگی و .

کسب رزق می کنند، آیا نباید در بحث سایر مسؤولیت های اجتماعی توجه بیشتری داشته و به تاثیر گذاری در آن مسؤولیت ها برای همه سنین در جامعه متعهد باشند؟! جابری انصاری، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وقتی در مراسم سالگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری بلاگرها در ایام خاص باید پررنگ تر ایفا شود

موضع گیری بلاگرها در ایام خاص باید پررنگ تر ایفا شود