مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:302024-01-03سياسي

امیر حاتمی: قدرت دفاعی ما سایه جنگ را از سر ایران دور کرده است


مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: قدرت دفاعی بی نظیر و بلامنازع ایران در سطح منطقه و جهان، سایه هرگونه تهدید و جنگ را از ملت بزرگ ما دور کرده است.

- مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: قدرت دفاعی بی نظیر و بلامنازع ایران در سطح منطقه و جهان، سایه هرگونه تهدید و جنگ را از ملت بزرگ ما دور کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در دوره هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی در دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: هدف شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار از به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی متوقف کردن و به شکست کشاندن محور مقاومت و ضربه زدن به روحیه مقاومت و ایستادگی بود.

وی افزود: جهانیان دیدند نه تنها با شهادت این اسوه شجاعت و استکبارستیزی، تفکر و اندیشه مقاومت متوقف و متزلزل نشد، بلکه امروز نام و آوازه شهید سلیمانی در حیات، پیروزی و موفقیت های محور مقاومت موثرتر و راهگشاتر از گذشته است.

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز مکتب شهید سلیمانی به عنوان اسوه و الگوی جوانان بسیاری در ایران، منطقه و جهان قرار گرفته است، تاکید کرد: رژیم سفاک صهیونیستی در حالی این روزها دست به جنایاتی تاریخی در غزه زده است که آمریکای مدعی حقوق بشر در جهان و برخی کشورهای غربی با وقاحت و بی شرمی و با زیر پا گذاشتن تمامی اصول و قواعد انسانی و بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: قدرت دفاعی ما سایه جنگ را از سر ایران دور کرده است

امیر حاتمی: قدرت دفاعی ما سایه جنگ را از سر ایران دور کرده است