مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:102024-01-15سياسي

بی توجهی به مناطق حاشیه ای تبعات استانی دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اگر به فکر مناطق حاشیه ای نباشیم، آسیب های اجتماعی ریشه دوانده و مناطق مختلف یزد با آسیب های فراگیر مواجه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر عزیزی ظهر امروز در  جلسه شورای اجتماعی استان یزد که با موضوع حاشیه نشینی و به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: موضوع حاشیه نشینی مهم بوده و باید همه مسئولان مرتبط به آن توجه ویژه ای داشته باشند؛ چراکه حاشیه نشینی می تواند بستری برای شکل گیری بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه وقتی اجازه دهیم آسیب اجتماعی در محله ای اتفاق بیفتد، تأثیر آن گسترش یافته و گاهی می تواند منجر به فراگیری در تمام منطقه شود، افزود: اگر مسئولان مرتبط نسبت به معضلاتی که در حاشیه شهر به وجود آمده است، بی تفاوت بوده و همت به خرج ندهند، فردا با آسیب های گسترده تری مواجه خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تأکید بر اینکه نباید تنها مسائل حاشیه نشینی در حیطه شهر یزد را مدنظر داشته باشیم، تصریح کرد: این جلسه شورای اجتماعی به تمام استان تعلق دارد و باید به مسائل حاشیه نشینی در تمام شهر ها و روستا های استان پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به مناطق حاشیه ای تبعات استانی دارد

بی توجهی به مناطق حاشیه ای تبعات استانی دارد