مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 22:402024-01-14بين الملل

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل پایگاه انگلیس در قبرس


صدها معترض در مقابل پایگاه نظامی انگلیس در قبرس در اعتراض به سیاست های دولت لندن در راستای دامن زدن به جنگ در غزه و یمن تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها معترض امروز یکشنبه با تجمع در برابر پایگاه نظامی آکروتیری در کشور قبرس که در کنترل نظامیان انگلیسی است به سیاست های لندن در راستای تحریک جنگ های منطقه ای در غزه و یمن اعتراض کردند.

خبرگزاری فرانسه نوشت تظاهرکنندگان قبرسی همچنین تعطیلی پایگاه های نظامی که از زمان استقلال این کشور جزیره ای در سال 1960 تا کنون تحت کنترل بریتانیا بوده اند را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان چند بنر حاوی شعارهایی همچون آتش بس اکنون در مطالبه برقراری آتش بس در جنگ غزه و همچنین شعار حمایت از نسل کشی را متوقف کنید را به نمایش گذاشتند.

اخیرا برخی رسانه های انگلیسی گزارش دادند که پروازهای نظامی آمریکا و انگلیس از پایگاه آکروتیری به تل آویو احتمالا برای منتقل کردن محموله های کمک نظامی برای رژیم صهیونیستی انجام شده اند.

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس در گفتگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد نیروهای انگلیسی مستقر در قبرس از تحویل کمک بشردوستانه به غزه حمایت می کنند و هیچ هواپیمای نیروی هوایی انگلیس به اسراییل محموله های کشنده منتقل نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل پایگاه انگلیس در قبرس

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل پایگاه انگلیس در قبرس