مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:302024-01-20پزشكي

آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان در «به رنگ رویا»


مجموعه تابلوهای نقاشی «به رنگ رویا» توسط پزشکی هنرمند خلق شده و رویاهای دست یافتنی و تجسم یافته کودکان را روایت می کنند تا نشان دهند که کودکان، - ایسنا/اصفهان مجموعه تابلوهای نقاشی به رنگ رویا توسط پزشکی هنرمند خلق شده و رویاهای دست یافتنی و تجسم یافته کودکان را روایت می کنند تا نشان دهند که کودکان، خالق فردایی ایده آل برای سلامت جامعه خود هستند.

مریم علی محمدی در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه مجموعه تابلوهای نقاشی به رنگ رویا شامل 7 نقاشی است که با استفاده از تکنیک آبرنگ و اکریلیک خلق شده اند، اظهار کرد: این مجموعه در راستای حمایت از احداث مجموعه تکمیلی بیمارستان فوق تخصصی کودکان امام حسین(ع) در استان اصفهان به اجرا در آمده است.

او ادامه داد: این آثار روایتی است از رویاهای دست یافتنی که توسط خودِ کودکان تجسم یافته و در بیمارستان امام حسین(ع) که یکی از 8 بیمارستان اصلی کشور برای درمان کودکان است، جنبه ای از آرمانشهر دوست دار کودک را نمایان می کند.

در این مجموعه آثار، جمعی از عناصر نمادین گرد هم آمده اند تا نشان دهند که کودکان، خالق فردایی ایده آل برای سلامت جامعه خود هستند.

علی محمدی که خود پزشک نیز هست با اشاره به تابلوی اول این مجموعه گفت: این اثر با تجسم تصویر دختربچه ای آغاز می شود که با قاصدکی که در دست دارد پیام آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان در «به رنگ رویا»

آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان در «به رنگ رویا»