مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:102023-12-30فرهنگي

سقوط یک سلبریتی: از اتهام تا مرگ!


«لی سون کیون» ستاره سینما و تلویزیون در حالی در کره جنوبی در یک مراسم تشییع جنازه خصوصی به خاک سپرده شد که در یک ماه اخیر فشارهای زیادی را از سوی رسانه های داخلی و شبکه های اجتماعی متحمل شده بود.

- لی سون کیون ستاره سینما و تلویزیون در حالی در کره جنوبی در یک مراسم تشییع جنازه خصوصی به خاک سپرده شد که در یک ماه اخیر فشارهای زیادی را از سوی رسانه های داخلی و شبکه های اجتماعی متحمل شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لی سون کیون بازیگر اهل کره جنوبی که بیشتر برای بازی در فیلم برنده اسکار اَنگل شناخته می شود، در حالی در یک مراسم خصوصی با حضور خانواده و دوستان و همکاران نزدیک به خاک سپرده شد که آخرین یادداشت ادعایی او خطاب به همسرش، که یک رسانه کره ای به دلیل انتشار آن مورد انتقاد قرار گرفت، فیلم دوربین مداربسته از آخرین رانندگی او و آخرین حضور در انظار عمومی برای بازجویی پلیس یک روز قبل از مرگش را میلیون ها نفر در یوتیوب تماشا کردند.

جسد این بازیگر 48 ساله روز چهارشنبه در خودرویی در سئول پیدا شد و پلیس معتقد است که او خودکشی کرده است.

این یک شوک برای کشوری بود که او در طول بیش از 20 سال زندگی حرفه ای خود به یک نام آشنا برای آن تبدیل شده بود؛ حتی قبل از اینکه در فیلم مشهور اَنگل به شهرت بین المللی دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط یک سلبریتی: از اتهام تا مرگ!

سقوط یک سلبریتی: از اتهام تا مرگ!