مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:102024-01-03سياسي

ویژه برنامه های شبکه اسپانیایی تلویزیون در سالگرد شهادت سردار سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، رنامه «چند رسانه ای» این شبکه با محوریت سیاست خارجی و سردار سلیمانی، - شبکه هیسپان تی وی به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان جنایت تروریستی آمریکا، برنامه ها و مستند های مختلفی را برای مخاطبان اسپانیایی ‎زبان خود تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، رنامه چند رسانه ای این شبکه با محوریت سیاست خارجی و سردار سلیمانی، برچسب با موضوع بررسی توییت های چهره های سرشناس درباره شهادت حاج قاسم، ویکی هیسپان با محوریت بررسی اقدمات و تاثیرات سردار سلیمانی و پرونده فلسطین با موضوع بررسی اقدامات شهید سلیمانی برای پیشبرد اهداف محور مقاومت روی آنتن خواهد رفت.

برنامه گفتگو محور شیشه دارو در این شبکه اسپانیایی هم با حضور مهمانان، ابعاد مختلف زندگی، اقدامات و تاثیرات فعالیت های شهید سردار سلیمانی را به سمع و نظر مخاطبان خود می رساند.

همچنین در بخش مستند، هیسپان تی وی مستند های متنوعی را تدارک دیده است.

مستند شهید قدس با موضوع بررسی اقدامات شهید سلیمانی در حمایت از فلسطین و تلاش ها و مجاهدت های سردار شهید سلیمانی در راه آزادی قدس شریف به تصویر کشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه اسپانیایی تلویزیون در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

ویژه برنامه های شبکه اسپانیایی تلویزیون در سالگرد شهادت سردار سلیمانی