مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:152024-01-12سياسي

امام جمعه میناب: دشمن به دنبال زیر سوال بردن بازدارندگی ایران است


هدف دشمن، زیر سوال بردن اعتبار بازدارندگی ایران اسلامی است اما دنیا می داند ما دنبال تقابل مستقیم با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نبوده ایم بلکه در قالب تقویت محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه تلاش کرده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه های این هفته، سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی را گرامی داشت و سالروز شهادت فداییان اسلام در سال 1344 شمسی و سید مهدی حکیم در سالد1366 به دست رژیم بعث عراق را تسلیت گفت.

وی حلول ماه رجب را تبریک گفت و به برکات عظیم این ماه پرداخت و عظمت ماه رجب را به واسطه اموری دانست که در این ماه واقع شده است  از جمله موالید امام باقر، امام جواد و امیرالمؤمنین علی علیهم السلام و شهادت امام هادی، امام کاظم و رحلت  حضرت ابوطالب و حضرت زینب سلام الله علیهم اجمعین و مواردی مانند خروج پیامبر اکرم و مسلمان صدر اسلام از شعب ابی طالب، فتح خیبر و تغییر قبله به مکه و لیله الرغائب و ایام اعتکاف در زمان ما، همگی موجب عظمت این ماه شده اند.

امام جمعه میناب بیان داشت: همان طور که در متون دینی وارده است مومن زیرک و باهوش و هوشیار است و یکی از کیاست ها و زیرکی های مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میناب: دشمن به دنبال زیر سوال بردن بازدارندگی ایران است

امام جمعه میناب: دشمن به دنبال زیر سوال بردن بازدارندگی ایران است