مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:412023-12-28سياسي

رییس ستاد انتخابات کشور: رعایت بی طرفی در مراحل اجرایی انتخابات ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در نشست بزرگ تبیینی مشارکت قوی در سالن هلال احمر سمنان اظهار کرد: یکایک ما مسؤولان برای سربلندی ملت ایران، باید به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنیم؛ چراکه اعتبار ما به اعتبار وجود مردم است.

وی ادامه داد: هرکدام از شما که امروز در این نشست تبیینی شرکت کرده اید، می توانید یک عامل مؤثر در ایستادگی ملت ایران بوده و ایفای نقش مطلوب داشته باشید.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از جانب داری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات 11 اسفندماه سال جاری، امری ضروری است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: ما در دولت سیزدهم هیچ شأنی به جز خدمتگزاری برای خود قائل نیستیم و در واقع خدمتگزاری مطلوب حق ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمن امروز در تلاش است تا با القای یأس و ناامیدی، مردم را از حضور پای صندوق های رأی دور کند که به کوری چشم دشمنان، مشارکت پرشوری خواهیم داشت.

رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور و دولت سیزدهم تمامی ظرفیت ها، امکانات و توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخاباتی سالم، با دقت و نظارت به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات کشور: رعایت بی طرفی در مراحل اجرایی انتخابات ضروری است

رییس ستاد انتخابات کشور: رعایت بی طرفی در مراحل اجرایی انتخابات ضروری است