مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:502024-01-08اجتماعي

بانوان کارآفرین هنرمند سرزمین خورشید تجلیل شدند


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: گردهمایی و مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین هنرمند سرزمین خورشید برگزار و 12 بانوی هنرمند تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا ابراهیم نیا امروز در مراسم تجلیل از بانوان برگزیده گفت: بانوان در تمام عرضه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارند و هدایت گر جریان زندگی خانوادها را برعهده دارند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان این که فعالیت بانوان کارآفرین همراه با عاطفه مادری است، ادامه داد: بازاریابی و استفاده از ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای بانوان کارآفرین ضروری است.

او تصریح کرد: برنامه های آموزشی در حوره بازاریابی و برندینگ برای کارآفرینان و هنرمندان صنایع دستی در دستور کار داریم که امیدواریم با حضور بانوان کارآفرین زمینه رشد، شکوفایی و موفقیت بیشتر فعالان حوزه صنایع دستی فراهم شود.

ابراهیم نیا گفت: با توجه به اتصال صنایع دستی به بخش گردشگری و نهادینه کردن صنایع دستی به عنوان سوغات سفر گردشگران و زائران امیدواریم بازار فروش صنایع دستی رونق بگیرد.

همچنین محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در این جلسه گفت: بهره برداری مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان کارآفرین هنرمند سرزمین خورشید تجلیل شدند

بانوان کارآفرین هنرمند سرزمین خورشید تجلیل شدند