مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:352024-01-20ورزشي

برنامه دور مقدماتی لیگ ملت های والیبال/ صربستان اولین حریف ایران


فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله گروهی لیگ ملت ها 2024 را اعلام کرد و مردان والیبال ایران در جدال با صربستان ماموریت خود را آغاز خواهند کرد.

- فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله گروهی لیگ ملت ها 2024 را اعلام کرد و مردان والیبال ایران در جدال با صربستان ماموریت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ملت های والیبال 2024 از 25 اردیبهشت 1403 با هفته نخست گروه زنان آغاز و سوم تیرماه با پیگیری دیدارهای هفته سوم مردان به پایان می رسد.

در مجموع 32 تیم ملی در دو بخش مردان و زنان این رقابت ها در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی برای صعود به مرحله فینال با هم پیکار خواهند کرد و در پایان این مرحله، هفت تیم برتر هر گروه جنسیتی و کشور میزبان به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

مرحله نهایی این رقابت ها نیز چند هفته مانده به آغاز بازی های المپیک 2024 پیگیری می شود که مسابقات گروه زنان از 31 خرداد تا سوم تیر و مرحله نهایی گروه مردان از هفتم تا دهم تیرماه در شهر لودژ لهستان پیگیری می شود.

در مسابقات مرحله مقدماتی گروه مردان 16 تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دور مقدماتی لیگ ملت های والیبال/ صربستان اولین حریف ایران

برنامه دور مقدماتی لیگ ملت های والیبال/ صربستان اولین حریف ایران