مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:252023-12-24سياسي

مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد


حجت الاسلام و المسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی سیدحامد حسینی را به سمت مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی سیدحامد حسینی را به سمت مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

متن حکم صادره به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب آقای  سید حامد حسینی (زید عزه) سلام علیکم؛ نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب می شوید.

انتظار است با روحیه جهادی و بهره گیری از مبانی علمی ارتباطات و رسانه ، مخاطب شناسی و تعامل پویا، سازنده و مستمر با رسانه های جمعی، بویژه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، مطبوعات، پایگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی و مراوده و پیوند با روابط عمومی دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و سازمان ها، با تفاهم و دریافت نظرات عموم و رساندن پیام صادقانه، صمیمانه، امانت دارانه و مسئولانه به مردم و همچنین تعامل و نظارت بر روابط عمومی های مستقر در دفاتر استانی این نهاد، با رصد و پایش مستمر اخبار جنگ نرم و تبلیغاتی دشمن و تحلیل و واکنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد