مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 22:452023-12-28بين الملل

بیانیه تروییکای اروپا درباره برنامه هسته ای ایران


سه کشور اروپایی در بیانیه ای مشترک به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره افزایش تولید اورانیوم غنی شده 60 درصدی واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه کشور اروپایی در بیانیه ای مشترک به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره افزایش تولید اورانیوم غنی شده 60 درصدی واکنش نشان دادند.

  سخنگوهای وزارت خارجه کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس آنچه به گفته آنها افزایش نرخ تولید اورانیوم 60 درصدی در سایت های نطنز و فردو خوانده شده را محکوم کرده اند.

  آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش جدیدی روز سه شنبه مدعی شده بود که ایران سیاست کاهش در سرعت تولید اورانیوم 60 درصدی خود را کنار گذاشته و  تولید اورانیوم با غنای بالای خود را افزایش داده است.

  سه کشور اروپایی در بیانیه مشترک امروز خود مدعی شده اند: این یافته ها نشان دهنده یه گام رو به عقب از سوی ایران هستند و موجب خواهند شد ایران نرخ ماهانه تولید اورانیوم 60 درصدی خود را تا سه برابر افزایش دهد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش روز سه شنبه خود ادعا کرده بود نرخ تولید اورانیوم 60 درصدی ایران در زمان کاهش توسط ایران به 3 کیلوگرم در ماه رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تروییکای اروپا درباره برنامه هسته ای ایران

بیانیه تروییکای اروپا درباره برنامه هسته ای ایران