مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:002023-12-31سياسي

آصفری: رییس سازمان محیط زیست باید در قبال عدم اجرای قانون هوای پاک پاسخگو باشد


نائب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان محیط زیست مسئول اجرای قانون هوای پاک است و اکنون که اکثر کلانشهرهای کشور با معضل آلودگی هوا مواجه هستند باید به مجلس شورای اسلامی آمده و پاسخگو باشد.

- نائب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان محیط زیست مسئول اجرای قانون هوای پاک است و اکنون که اکثر کلانشهرهای کشور با معضل آلودگی هوا مواجه هستند باید به مجلس شورای اسلامی آمده و پاسخگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن آصفری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آلودگی هوا یک موضوع اساسی است.

سه سال است که در مجلس و از این تریبون تذکرات متعددی به دستگاه های مختلف برای اجرای وظایف قانونی خود در راستای مقابله با معضل آلودگی هوا داده می شود اما راه به جایی نمی برد.

وی ادامه داد: اعمال ماده 234 در خصوص عملکرد رییس سازمان محیط زیست در مجلس شورای اسلامی کلید خورده و باید سریع تر در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس سازمان محیط زیست در قانون هوای پاک مسئول اجرای مسئول قانون است، اکنون ایشان باید به مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد که در کجای کار ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: رییس سازمان محیط زیست باید در قبال عدم اجرای قانون هوای پاک پاسخگو باشد

آصفری: رییس سازمان محیط زیست باید در قبال عدم اجرای قانون هوای پاک پاسخگو باشد