مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:552024-01-02فرهنگي

پاسخ تالار «هنر» به انتقادات کارگردان «جادوگر شهر اُز»


تالار هنر در جوابیه ای، ضمن رد ادعاهای مهدی قلعه، تاکید کرد این مجموعه، حتی بیش از وظیفه قانونی خود برای اجرای نمایش «جادوگر شهر اُز»، مساعدت و همکاری داشته است.

- تالار هنر در جوابیه ای، ضمن رد ادعاهای مهدی قلعه، تاکید کرد این مجموعه، حتی بیش از وظیفه قانونی خود برای اجرای نمایش جادوگر شهر اُز ، مساعدت و همکاری داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، تالار هنر، در واکنش به اظهارات مهدی قلعه، کارگردان نمایش جادوگر شهر اُز متنی را منتشر کرد.

متن کامل منتشر شده توسط تالار هنر، به شرح زیر است: به نام خدا پیرو مصاحبه آقای مهدی قلعه با ایسنا در تاریخ 9 دی 1402 و بیان یک طرفه مطالبی که همکاران این مرکز هنری را متهم کرده است، موارد زیر جهت شفاف سازی اذهان مخاطبان آن رسانه و عموم هنرمندان یادآوری می شود.

1- با توجه به درخواست آقای سعید زین العابدینی، معاون مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آقای مهدی قلعه مبنی بر اجرای مجدد نمایش جادوگر شهر اُز در تالار هنر، مدیر وقت این مجموعه، آقای محسن امیری، برخلاف آیین نامه و شیوه نامه اجراییِ تالار هنر، مبنی بر عدم اجرای نمایش های تکراری به جهت حمایت از هنرمندان تئاتر کودک ونوجوان، این تقاضا را در شورای هنری تالار مطرح کرده و پس از موافقت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تالار «هنر» به انتقادات کارگردان «جادوگر شهر اُز»

پاسخ تالار «هنر» به انتقادات کارگردان «جادوگر شهر اُز»