مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:302024-01-10سياسي

دادستان تهران به پرونده 132 نفر از شهروندان رسیدگی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه 20 دی 1402 با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، - دادستان تهران در دیدار مردمی با 132 نفر از شهروندان، به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه 20 دی 1402 با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده ها صادر کرد.

وی همچنین در این ملاقات، ضمن دیدار و گفتگو با 4 نفر از زندانیان بازداشتگاه اوین به صورت برخط و با بهره گیری از سامانه ویدئوکنفرانس، دستورات مقتضی جهت پیگیری درخواست های این زندانیان را نیز صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه و همچنین برنامه های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان 15 خرداد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران به پرونده 132 نفر از شهروندان رسیدگی کرد

دادستان تهران به پرونده 132 نفر از شهروندان رسیدگی کرد