مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:012024-01-04سياسي

تدوین سند 20 ساله در ستاد اقامه نماز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در زنجان برگزار شد، با تشریح اهداف فعالیت ستاد اقامه نماز و اقدامات انجام شده در این حوزه در 29 اجلاس گذشته اظهار کرد: کشور 80 هزار مسجد دارد که برای جمعیت کشور کم است، ضمن اینکه یک سوم این مساجد مشکلاتی دارند که باید توسط دستگاه های اجرایی و یا خیران اقداماتی برای حل مشکلات از جمله ساماندهی انجام شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز با تأکید بر فراهم شدن زمینه دسترسی آسان بانوان به مساجد افزود: ستاد اقامه نماز دستگاه اجرایی نیست بلکه یک ستاد هدایتگر است و اگر مورد مشاوره در احداث مساجد قرار گیرد حتما توصیه به رعایت این مهم خواهد کرد.

وی از انتشار 400 جلد کتاب برای سنین مختلف در حوزه کتاب خبر داد و گفت: آخرین مورد این کتاب ها، دو سری کتاب 14 جلدی با عنوان نماز در سیره معصومان است.

زرهانی خطر در کمین نماز را کاهلی دانست و افزود: در ارزیابی انجام شده در حوزه عملکرد ستاد اقامه نماز، کاهلی و  تارک اصلاطی همواره مدنظر است که اگر چنین نبود پیشنهاد انحلال ستاد را می دادیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز به فعالیت 2 هزار و 700 نمازخانه در سطح کشور اشاره و تاکید کرد: این نمازخانه ها در مناطق مختلف احداث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند 20 ساله در ستاد اقامه نماز

تدوین سند 20 ساله در ستاد اقامه نماز