مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:452023-12-23حوادث

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح / سرقت مسلحانه از منازل در چندین استان کشور


به دنبال وقوع سرقت های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند.

- سردار علی ولی پور گودرزی: به دنبال وقوع سرقت های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح که اقدام به سرقت در چندین استان کشور کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند.

وی با اشاره به نتایج تحقیقات انجام شده از سوی ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد که اعضای باند سارقین مسلح شرور که در نقاط مختلف استان های کشور اقدام به سرقت از منازل شهروندان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح / سرقت مسلحانه از منازل در چندین استان کشور

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح / سرقت مسلحانه از منازل در چندین استان کشور