مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:402023-12-30سياسي

نماینده ملایر؛ مشکلات کشور با دستان ملت ایران حل خواهد شد


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مشکلات کشور را کسی حل کند آن فرد آمریکا و اسراییل نیست بلکه خود ملت ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام احد آزادی خواه در اجتماع مراسم 9 دی مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: آنچه از کلام وحی به دست می آوریم این است که هیچ زمانی از فتنه، فتنه گران در امان نیستیم چرا که سرعت تبلور دین اسلام بالا است و این دین با آن کتاب آسمانی فتح الفتوح انجام می دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امتی هستیم که دشمنان زیادی داریم، افزود: وقتی یک عالم دینی در آفریقا فوج فوج مسلمان تربیت می کند دشمنان این پیشرفت را بر نمی تایند و  آرامش و وحدتی که توصیه امام امت و سفارش رهبر است را برنمی تابند و فتنه پشت سر فتنه انجام می دهند.

وی با بیان اینکه قرآن می فرماید روزی که ضعیف بودید را یادتان نرود، گفت: به خاطر دارید بمباران های صدام و کشتار زنان و کودکان بیگناه را؟حلبچه را که یادتان نرفته که چگونه زن و بچه مردم به خاک و خون کشیده شدند، جریان فتنه گری که شما در 9 دی 88 سدی محکمی در برابر آنها شدید همیشه تاریخ بی رحمی کردند، آدم کشتند و به کسی رحم نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ملایر؛ مشکلات کشور با دستان ملت ایران حل خواهد شد

نماینده ملایر؛ مشکلات کشور با دستان ملت ایران حل خواهد شد