مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:152024-01-09پزشكي

آخرین وضعیت مجوز فعالیت بیمارستان مهرگان مشهد


مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان مهرگان قبلا مجوز 5 ساله داشته که تمدید نمی شد اما الان پروانه بهره برداری آن برای حدود 6 تا 7 ماه تمدید شده است.

- کاظم غفاریان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان مهرگان پس از تمدید پروانه بهره برداری اظهار کرد: بیمارستان مهرگان قبلا مجوز 5 ساله داشته که تمدید نمی شد اما الان این اتفاق افتاده و پروانه بهره برداری بیمارستان تا بعد از عید احتمالا برای حدود 6 تا 7 ماه تمدید شده است.

وی افزود: سال ها پروانه بهره برداری بیمارستان صادر نشده بود، بنابراین نمی توانند یک ‎باره پروانه را 5 ساله تمدید کنند، معمولا پروانه 6 ماهه یا یک ساله صادر و در این مدت پایش می شود، اگر مشکلی نباشد ممکن است پروانه برای مدت طولانی صادر شود.

دکتر غفاریان با بیان اینکه مجوزهای ما یا 5 ساله است یا امکان دارد بسته به شرایط تغییر کند و کمتر شود، عنوان کرد: مجوز بیمارستان باید از سمت وزارتخانه صادر شود اما بیمارستان مهرگان قبلا مجوز موقت داشت که در خود مشهد و توسط شورای تامین صادر شده بود و براساس آن و به میزان محدودتر می توانست فعالیت کند اما مجوز فعلی در واقع پروانه بهره ‎برداری است و می تواند در قالب آن فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مجوز فعالیت بیمارستان مهرگان مشهد

آخرین وضعیت مجوز فعالیت بیمارستان مهرگان مشهد