مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 21:052024-01-11سياسي

وظیفه مهم هیئت های مذهبی در جنگ روایت ها و جنگ فرهنگی


مسئول ساماندهی شورای هیات مذهبی کشور با بیان اینکه تحریم، جنگ رسانه، جنگ روایت ها و جنگ فرهنگی یک تاخت و تاز است، گفت: در این فضا وظیفه آحاد مردم در بحث تبین و روشنگری مهم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دوره آموزشی ماه با محوریت معرفت و مهارت افزایی هیئات، تشکل های دینی، سمن ها و مجموعه های مردم نهاد از امروز در زنجان آغاز بکار کرد.

حجت الاسلام علمی، مسئول ساماندهی شورای هیات مذهبی کشور در افتتاحیه دوره معرفت و مهارت افزایی هیئات و تشکل های دینی در استان زنجان، با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با شعرا اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جنایات مغول ها در جهان امروز تکرار می شود ولی مغول های امروزی یعنی غربی ها با همان تاخت و تاز ولی ظاهر و تاخت و تاز متفاوتی دارند.

مسئول ساماندهی شورای هیات مذهبی کشور با بیان اینکه تحریم، جنگ رسانه، جنگ روایت ها و جنگ فرهنگی یک تاخت و تاز است، افزود: در این فضا وظیفه آحاد مردم در بحث تبین و روشنگری مهم است، اما وظیفه هیئت مهم تر است.

وی با اشاره به دلیل اهمیت هیئات و تاکید رهبری بر این موضوع گفت: طبق آمارها و رصدهای اجتماعی 85 درصد مردم با هیئت ارتباط و با فضای هیئت رابطه مستقیم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مهم هیئت های مذهبی در جنگ روایت ها و جنگ فرهنگی

وظیفه مهم هیئت های مذهبی در جنگ روایت ها و جنگ فرهنگی