مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:352024-01-18اقتصادي

قیمت مسکن و اجاره بها باید منطقی شود


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیریت بازار اجاره مسکن، از وظایف حاکمیتی است گفت: افزایش قیمت مسکن و اجاره بها باید بر اساس اصول صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مهدی حیدری ظهر امروز در جلسه صحن شورای شهر با انتقاد از اینکه بازار مسکن و نرخ اجاره بها کام مردم را تلخ کرده است، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل افزایش اجاره بها کیفیت تامین مسکن پایین تر می آید و خانواده هایی به دلیل عدم توانایی پرداخت اجاره بها مجبور به مهاجرت به روستاها شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین ذیربط باید برای ساماندهی بازار نابسامان مسکن و اجاره بها وارد شوند، افزود: در ساماندهی مسکن و اجاره بها باید منافع موجر و مستاجرین تامین شود.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به شعارهای ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، اضافه کرد: موضوع ازدواج و فرزندآوری مهم است اما ابتدا باید حداقل های معیشت زندگی از جمله توانایی تامین مسکن برای جوانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در زمینه حل مشکلات اجاره بها در چندین سطح می توانیم وارد شویم، اظهار داشت: ابتدا باید بتوانیم وضعیت و شرایط کنونی را حفظ کرده و جلوی هیجانات افزایش نرخ اجاره بها را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مسکن و اجاره بها باید منطقی شود

قیمت مسکن و اجاره بها باید منطقی شود