مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:402024-01-10اقتصادي

عملیات اجرایی پروژه فاضلاب خوسف به زودی آغاز می شود


به زودی عملیات اجرایی پروژه فاضلاب این شهر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی حسینی، فرماندار خوسف امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهرها پیوسته در حال توسعه اند و ایجاد استانداردهای مطابق با افزایش جمعیت و تکنولوژی روز، لازمه زندگی امروز است.

وی افزود: توسعه شهر خوسف و افزایش جمعیت در این شهر سال هاست توجه مسوولان را به نیاز مردم خوسف به فاضلاب نمایان ساخته است.

وی تصریح کرد: اگرچه ضرورت و اهمیت ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در راستای از بین بردن معضلات زیست محیطی در این شهر، آنقدر جلوه گر است که به عنوان اولویت های مسوولان مطرح بوده اما توجه به شبکه جمع آوری فاضلاب و برنامه ریزی در خصوص ایجاد این پروژه آنقدر طولانی شده است که این روند برای مردم خوسف به معضلی مضاعف تبدیل شده است.

فرماندار خوسف ادامه داد: جنس بسیار سخت زمین در شهر خوسف، جذب آب و فاضلاب را دشوار ساخته و منجر به تحمیل هزینه های سنگینی برای مردم  منطقه در راستای تخلیه چاه های جذبی سنتی شده است؛ این در حالیست که ایجاد و حفر چاه های جدید برای پروژه های جدید، نیز به همین دلیل با مشکل مواجه است.

حسینی با بیان این که مطالعات اولیه فاضلاب شهر خوسف که از اواخر دهه 80 آغاز شده است افزود: اکنون با پیگیری های مسوولان در ردیف بودجه سال 1402 قرار گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه فاضلاب خوسف به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی پروژه فاضلاب خوسف به زودی آغاز می شود