مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:302023-12-31سياسي

جنبش دانشجویی نباید اسیر بازی های سیاسی شود


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه جنبش دانشجویی به واسطه ارتباط با جامعه باید بتواند مسئله انتخابات را ویژه کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدحسین فاضل در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جامعه دانشگاهی متشکل از اساتید و دانشجویان است، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی می بایست متوجه قدرت سیاسی خود باشد؛ همچنین باید از جایگاه اجتماعی خود مطلع باشند؛ اما فضای دانشجویی نسبت به نقطه اصلی و اثرگذاری که می تواند داشته باشد، غافل است و این موضوع جزو معضلات کشور به حساب می آید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی چند وقت پیش خود از جنبش دانشجویی گفت: این موضوع بیانگر این است که جنبش دانشجویی می تواند کارهای بزرگی را انجام دهد؛ اما به نظر می رسد جامعه دانشگاهی نسبت به این موضوع غافل بوده و نتوانسته است این موضوع را در دوره های قبلی به طور جدی انجام دهد.

این فعال دانشجویی گفت: تشکل های دانشجویی مانند یک نهاد نیستند که صرفا کارهای فرهنگی انجام دهند؛ بلکه در بیداری اجتماعی و حرکت نیروی سیاسی اجتماعی دخیل هستند.

اگر جنبش دانشجویی به این درک برسد که در بیداری اجتماعی و تحرک نیروی سیاسی اجتماعی جامعه نقش دارد، می تواند وارد عملیات شود و خود را در مقامی ببیند که انتخابات به عنوان مسئله اصلی کشور محسوب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی نباید اسیر بازی های سیاسی شود

جنبش دانشجویی نباید اسیر بازی های سیاسی شود