مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:462024-01-14ورزشي

جدایی رشید مظاهری از نساجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رشید مظاهری دروازه بان باتجربه و باسابقه فوتبال ایران که در ابتدای این فصل به نساجی قائمشهر پیوسته بود به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

- دروازه بان باتجربه نساجی در نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، رشید مظاهری دروازه بان باتجربه و باسابقه فوتبال ایران که در ابتدای این فصل به نساجی قائمشهر پیوسته بود به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

مظاهری که در 14 مسابقه برای نساجی به میدان رفته بود با تصمیم سیدمهدی رحمتی در ابتدای فصل به این تیم پیوست، اما به نظر می رسد بعد از تغییراتی که در کادر فنی این تیم به وجود آمده قصد ماندن در نساجی را ندارد.

مظاهری 34 ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم هایی مثل فولاد، ذوب آهن، استقلال، تراکتور و پیکان را در کارنامه دارد در نیم فصل دوم تیم دیگری خواهد داشت، اما فعلا مشخص نیست مقصد او کدام تیم است.

بهترین دروازه بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016 در ذوب آهن این فصل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم برای نساجی به میدان رفت، اما به نظر می رسد با وجود مجموعه ای از مشکلات در این تیم قصد جدایی دارد.

با این وجود به نظر می رسد مظاهری یکی از مهره های مهم نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود و با توجه به تجربه ای که دارد نگاه برخی تیم ها که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی رشید مظاهری از نساجی

جدایی رشید مظاهری از نساجی