مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:552023-12-25سياسي

چراغ سبز انتخاباتی کارگزاران به اعتدالیون


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه می توانیم به سمت ائتلاف میان اصلاحات و اعتدالی ها برویم، گفت: ائتلاف، ذات کارکرد حزبی و انتخاباتی است و ائتلاف در انتخابات توسط تشکل های سیاسی و گروه ها یک اصل مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با انتخابات و مشارکت گفت: ما باید برای صحبت در موضوع انتخابات و مشارکت ابتدا به مبانی خود در رابطه با موضوعات مربوطه به انتخابات رجوع کنیم.

وی در باره معنوی لغوی انتخاب افزود: انتخاب به معنای برگزیدن و گزینش کردن است، این معنی نشان می دهد که هرچه در یک انتخاباتی تعداد افراد بیشتر باشند، هم برگزیدن افراد سخت تر می شود و این گزینش کیفیت آن بالا می رود.

  نمازی تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در چند بعد مطرح شد که یکی از آنها برمی گشت به اهمیت انتخابات و دومی هم در بحث خواص انتخابات و اثرات انتخابات در کشور و خلأ نبود انتخابات در کشور بود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: یک رهنمود اساسی که رهبر انقلاب داشتند مشارکت قوی و پرشور و رقابت واقعی جناح ها و گروه های سیاسی، سلامت حقیقی و امنیت کامل برای انتخابات پیش رو بود که باید هم سرلوحه دست اندرکاران انتخابات و هم فعالین سیاسی و احزاب و گروه ها قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز انتخاباتی کارگزاران به اعتدالیون

چراغ سبز انتخاباتی کارگزاران به اعتدالیون