مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:352024-01-08اقتصادي

جوجه ریزی 4 میلیون قطعه ای در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تا 18 دی ماه حدود سه میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده که تا این مقدار تا پایان ماه به چهار میلیون می رسد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تا 18 دی ماه حدود سه میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده که تا این مقدار تا پایان ماه به چهار میلیون می رسد.

سید عماد شاهرخی، 18 دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا امروز حدود سه میلیون قطعه جوجه ریزی در لرستان انجام شده و تا پایان دی ماه به چهار میلیون قطعه می رسد، گفت: پیش بینی می شود از این مقدار جوجه ریزی 8000 تن گوشت مرغ تولید و در اواخر اسفند وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه این مقدار مرغ تولیدی در لرستان معادل 1.

7 درصد نیاز استان است، افزود: به دلیل تولید مازاد، بخشی از این مرغ ها منجمد می شود تا در مواقع کمبود وارد بازار یا به سایر استان ها ارسال شود.

شاهرخی به راه اندازی کارخانه جوجه کشی که حدود دو سال در لرستان تعطیل بوده است، اشاره کرد و گفت: این واحد 15 درصد نیاز استان را تأمین می کند و مرغداران با هزینه و در مسافت کمتر جوجه مورد نیاز خود را تأمین خواهند کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به تأمین 35 هزار تن کنجاله سویا و ذرت مورد نیاز مرغداران افزود: این خوراک به صورت دو سوم نسیه و یک سوم نقد به مرغداران تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی 4 میلیون قطعه ای در لرستان

جوجه ریزی 4 میلیون قطعه ای در لرستان