مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:202024-01-07حوادث

انهدام باند بزرگ توزیع روانگردان در تهران/ «عقرب» ها با 43 کیلو شیشه دستگیر شدند


جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انهدام باند عقرب2 که اعضای آن اقدام به تهیه و توزیع قرص های روانگردان در شهر تهران کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نصرت اله برین در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای ریشه یابی و ردگیری پرونده های منجر به کشف قاچاق مواد مخدر در فضای مجازی و یافتن سرنخی از اقدامات مجرمانه در بستر فضای حقیقی با صفحه ای به آدرس معلوم مواجه شدند که گردانندگان آن اقدام به تبلیغ برای فروش مواد روانگردان و توزیع قرص های لاغری از طریق فضای مجازی کرده بودند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه، پس از شناسایی هویت واقعی کاربر این صفحه، مشخص شد نامبرده سرکرده یکی از باندهای توزیع کننده قرص های روانگردان در سطح کشور است.

در همین راستا نیز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تمرکز شبانه روزی بر ارتباطات این فرد، سایر اعضای باند را نیز مورد شناسایی و تحت رصد دقیق قرار دادند.

در جریان این بررسی ها همچنین مشخص شد که اعضای این باند عنوان عقرب2 را برای گروه مجرمانه خود انتخاب کرده اند.

برین با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه این باند، مخفیگاه، انبار و محل دپو قرص های روانگردان در جنوب تهران مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ توزیع روانگردان در تهران/ «عقرب» ها با 43 کیلو شیشه دستگیر شدند

انهدام باند بزرگ توزیع روانگردان در تهران/ «عقرب» ها با 43 کیلو شیشه دستگیر شدند