مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:402024-01-08سياسي

مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن جزو وظایف اصلی اساتید دانشگاه ها است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: اساتید آگاه، نخبه و با بصیرت به عنوان رسانه ای قوی در جامعه هستند که عمده ترین وظیفه آن ها تنویر افکار عمومی و مقابله با هجمه های فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عبداله حسنی، عصر امروز در نشست با دبیران هم اندیشی دانشگاه های استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، نقش اساتید دانشگاه را در نتیجه انتخابات پیش رو بسیار مهم دانست و اظهار کرد: حدود یک هزار و 200 نفر هیئت علمی و بیش از 3 هزار نفر استاد دانشگاه در استان اردبیل داریم که نقش مهم آنها نه تنها در کلاس درس بلکه در سطح جامعه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی اساتید دانشگاه ها مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است، افزود: اساتید آگاه، نخبه و با بصیرت به عنوان رسانه ای قوی در جامعه هستند که باید مردم و مخصوصا دانشجویان را در مسیر درستی قرار دهند؛ وقتی دانشجو از سخنان استاد در کلاس درس تاثیر می پذیرد، دیدگاه خود را در بین اعضای خانواده نیز انتقال می دهد لذا مشخص است تا چه اندازه کلام اساتید در جامعه اثر می گذارد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل عنوان کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و در این ایام تبلیغات منفی دشمن نسبت به نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن جزو وظایف اصلی اساتید دانشگاه ها است

مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن جزو وظایف اصلی اساتید دانشگاه ها است