مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:402024-01-15سياسي

باغ اکبریه اولین باغ و پیشتاز در برگزاری جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی


مدیر پایگاه میراث جهانی باغ ایرانی گفت: باغ اکبریه به عنوان اولین باغ و پیشتاز، جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی را با شرایط و ضوابط جدید برگزار می کند و امیدواریم این شورا به عنوان مدلی موفق برای بقیه استان ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ساشا ریاحی مقدم، مدیر پایگاه میراث جهانی باغ ایرانی در اولین جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی باغ اکبریه اظهارداشت: باغ اکبریه به عنوان اولین باغ و پیشتاز، جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی را با شرایط و ضوابط جدید برگزار می کند و امیدواریم این شورا به عنوان مدلی موفق برای سایر استان ها باشد.

  وی افزود: در گذشته یک شورای راهبردی واحد در تهران بود و موارد استان ها در این شورا مطرح و تصمیم گیری می شد که با سیاست های جدید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تمرکززدایی مقرر شد هر پایگاه جهانی در استان یک شورای راهبردی مستقل داشته باشد و صورت جلسه این شوراها به تهران ارسال شود در صورت نیاز در شورای تخصصی وزارتخانه تصمیم گیری شود.

  وی بیان کرد: اولین جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی باغ ایرانی در خراسان جنوبی تشکیل شده است و این شورا یک شورای مدیریتی و تخصصی است که در مورد آبیاری، کاشت گیاه، مرمت بنا، پایش باغ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ اکبریه اولین باغ و پیشتاز در برگزاری جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی

باغ اکبریه اولین باغ و پیشتاز در برگزاری جلسه شورای راهبردی پایگاه میراث جهانی