مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 23:112023-12-26سياسي

متکی: عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی موفق بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر متکی در همایش وحدت و بصیرت که امشب با حضور حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین دیار شهیدان بزرگ است و همه کسانی که با این استان آشنایی دارند شهادت می دهند مردم قزوین دین خود را به انقلاب و مقام معظم رهبری ادا کرده اند.

وی افزود: امروز مردم ما عزادار از دست دادن شهید سید رضی موسوی مستشار سپاه در سوریه هستند که رژیم صهیونیستی طی اقدامی جنایتکارانه، این خادم مردم را به شهادت رساند.

این اقدام بزدلانه علاوه بر تایید بحرانی بودن وضعیت این رژیم سفاک، نشان دهنده استیصال آن ها است.

دبیر اجرایی شورای وحدت کشور گفت: اسراییل در پی این اقدام بنا داشت بخشی از آبروریزی ناشی از عملیات طوفان الاقصی را جبران کند که طبق گفته رهبر معظم انقلاب، دشمن هر کاری انجام دهد نمی تواند از اقتدار طوفان الاقصی کم کند.

وزیر اسبق امور خارجه کشورمان ضربه وارد شده به اسراییل را بی سابقه دانست و گفت: رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا تعداد شهدای مظلوم غزه را بیشتر از تعداد کشته شدگان خود جلوه بدهد و از این طریق بتواند اعتبار پوشالی خود را احیا کند که این هدف نیز محقق نشد و جنایات آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی موفق بوده است

متکی: عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی موفق بوده است