مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:252023-12-24اقتصادي

شهرک نمایشگاهی خودرو در مازندران ایجاد می شود


استاندار مازندران با اشاره به ایجاد شهرک نمایشگاهی خودرو در مازندران، گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی در یک زمین قابل توجه سرمایه گذاری می کند که گنجایش آن بیش از 400 بنگاه و نمایشگاه اتومبیل است که در آمل فعالیت دارند و می توان این تعداد در این جایگاه جانمایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور ظهر امروز در بازدید از جانمایی شهرک نمایشگاهی خودروی مازندران در این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بزرگترین پروژه نمایشگاه خودرو در استان مازندران ایجاد که می تواند از لحاظ اقتصادی باعث تحولات شود.

وی بیان کرد: مازندران به عنوان استان مقصد گردشگری در شمال کشور است و این گام مهم می تواند با ایجاد شهرک نمایشگاهی خودرو باعث رونق روزافزون شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید در این راستا موضوع سیما و منظر شهری در دستور کار قرار گیرد و ساماندهی لازم در این مورد داشته باشیم.

وی متذکر شد: هم اکنون سیما و منظر شهری، با توجه به طبیعت بی نظیر و زیبایی خدادادی زیبنده استان مازندران نیست.

حسینی پور یادآور شد: یکی از بحث هایی که در سیما و منظر شهری باید ساماندهی کنیم، ساماندهی صنف هایی است که به نوعی مزاحمت دارند و در شهرها باعث ایجاد گره های ترافیکی و با پراکندگی باعث سردرگمی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک نمایشگاهی خودرو در مازندران ایجاد می شود

شهرک نمایشگاهی خودرو در مازندران ایجاد می شود