مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:002024-01-07اقتصادي

طراحی در صنعت آسانسور مغفول مانده است


کابین آسانسور نقش تعیین کننده ای در قیمت و کیفیت آن دارد وی اظهار داشت: آسانسورها از نظر کاربرد به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که  از جمله می توان به آسانسور مسافر بر آسانسور حمل برانکارد بیمار،آسانسور حمل تخت بیمار،آسانسور حمل بار و آسانسور حمل خودرو اشاره کرد .

این فعال صنعت آسانسور با تاکید بر اینکه از لحاظ انواع آسانسور، آسانسورها به دو بخش هیدرولیک و آسانسور کششی تقسیم می شوند به برخی از مهمترین مزایای آسانسور هیدرولیک اشاره کرد و گفت: در این نوع آسانسورها به دلیل عدم نیاز به استفاده از موتورخانه در بالاترین نقطه چاه آسانسور امکان طراحی فضای زیباتری برای پشت بام فراهم می شود.

لذا در محل های که امکان احداث موتورخانه در پشت بام وجود ندارد این سیستم بسیار ایده آل خواهد بود،در همین حال بدلیل شناور بودن موتور این نوع آسانسورها در داخل روغن احتمال سوختن و آسیب رسیدن کمتر بوده و لذا طول عمر آسانسور بیشتر می شود.

عضو هیات مدیره شرکت جنرال کابین همچنین در ادامه در خصوص مهمترین مزیت آسانسورهای کششی (موتور های گیرلس) اظهار داشت:آسانسورهای گیرلس یا روم لس جایگزین مناسبی برای آسانسورهای گیربکس و قدیمی محسوب می شوند کاهش مصرف انرژی و برق در موتور های گیرلس نسبت به موتور های گیربکسی تا 50% است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی در صنعت آسانسور مغفول مانده است

طراحی در صنعت آسانسور مغفول مانده است