مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:352024-01-20سياسي

فضای مجازی فرصتی برای گسترش عدالت در کشور است


فضای مجازی فرصتی است برای گسترش عدالت در کشور و اگر به درستی از آن استفاده شود، آثار و برکاتش در زندگی مردم قابل مشاهده خواهد بود.

- دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: فضای مجازی فرصتی است برای گسترش عدالت در کشور و اگر به درستی از آن استفاده شود، آثار و برکاتش در زندگی مردم قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد امین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور پیش از ظهر امروز شنبه (30 دی 1402) طی سخنانی در اولین رویداد توسعه فناوری های نوین کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی می تواند ظرفیتی بی بدیل برای کشور ایجاد کند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، در فضای مجازی امروز بخش های مختلفی شکل گرفته و در جامعه هر فعالیتی که به شیوه سنتی انجام می شد امروز معادل مجازی آن در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به فرصت های ایجاد شده توسط فضای مجازی برای ایجاد آینده ای بهتر افزود: یکی از مهمترین فرصت های این فضا، تاثیر آن بر گسترش عدالت است.

برای گسترش عدالت در نظام سنتی محدودیت هایی همچون محدودیت مکانی وجود داشت که با توسعه فضای مجازی فرصت توسعه عدالت در جامعه در بسیاری از حوزه ها مانند آموزش فراهم شده و می توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، آموزش با کیفیت را در دور دست ترین مناطق کشور فراهم کرده و با بهره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی فرصتی برای گسترش عدالت در کشور است

فضای مجازی فرصتی برای گسترش عدالت در کشور است