مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:102023-12-27اجتماعي

سردار رادان: حضور 4 میلیون زائر در ایام اربعین حماسه ای عظیم بود


فرمانده انتظامی کل فراجا با اشاره به حضور چهار میلیون زائر ایرانی در ایام اربعین در کشور عراق و خلق حماسه ای عظیم توسط ملت ایران گفت: بیشترین تردد از مزرهای 6 گانه با کشور عراق متعلق به مهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل فراجا پیش از ظهر امروز در سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی در سالن شهدای ناجا با اشاره به حضور چهار میلیون زائر ایرانی در ایام اربعین در کشور عراق و خلق حماسه ای عظیم توسط ملت ایران اظهار کرد: بیشترین تردد از مزرهای 6 گانه با کشور عراق متعلق به مهران، شلمچه، خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت زوار در مرزهای ایران اسلامی دارد، گفت: جنس مأموریت اربعین حسینی (ع) مأموریتی نرم با عملیات انتظامی پیچیده است که در آن 2 عنصر خلاقیت و تجربه نقش بسیار مهمی در اجرای درست این ماموریت دارند.

  به گفته فرمانده کل انتظامی فراجا امسال حضور عموم مردم در اربعین باعث خلق حماسه ای دیگر از ملت ایران اسلامی شد که نشان دهنده ولایتمداری و دینداری مردم ایران اسلامی است.

  رادان، با تاکید بر لزوم توجه به بازگو کردن پیام اربعین حسینی برای نسل جدید بیان کرد: پیام اربعین، پیام ایستادگی در برابر ظلم و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: حضور 4 میلیون زائر در ایام اربعین حماسه ای عظیم بود

سردار رادان: حضور 4 میلیون زائر در ایام اربعین حماسه ای عظیم بود