مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:102023-12-23بين الملل

رسانه قطری: سنوار آزادی تمام اسرای فلسطینی را می خواهد


بر اساس گزارش ها، یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه گفته است تنها در صورتی با آتش بس جدید موافقت خواهد کرد که آزادی تمامی اسرای فلسطینی را که در زندان های رژیم صهیونیستی نگهداری می شوند، - بر اساس گزارش ها، یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه گفته است تنها در صورتی با آتش بس جدید موافقت خواهد کرد که آزادی تمامی اسرای فلسطینی را که در زندان های رژیم صهیونیستی نگهداری می شوند، تضمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قطری العربی الجدید به نقل از یک مقام مصری ناشناس نوشت که رهبری حماس در غزه پیشنهاد تل آویو برای آتش بس موقت در ازای آزادی چند ده گروگان اسراییلی را رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه، بر آتش بس پایدار و آزادی تمامی اسرای فلسطینی از جمله چند شخصیت بلندپایه اصرار داشته است.

طبق گزارش ها، سنوار همچنین از رژیم صهیونیستی خواسته است که عملیات جنگی خود در غزه را قبل از اجرایی شدن توافق، متوقف کند.

حماس روز پنجشنبه اعلام کرد تا زمانی که رژیم صهیونیستی بمباران غزه را متوقف نکند، هرگونه معامله برای آزادی گروگان های بیشتر را رد خواهد کرد.

ابوعبیده، سخنگوی شاخه نظامی حماس گفت: اگر اسراییل می خواهد اسرای خود را زنده نگه دارد، چاره ای جز توقف تجاوز و جنگ ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه قطری: سنوار آزادی تمام اسرای فلسطینی را می خواهد

رسانه قطری: سنوار آزادی تمام اسرای فلسطینی را می خواهد