مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:362024-01-10اقتصادي

هشدار به خریداران طلا و سکه: این سکه ها را نخرید!


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه سکه بدون ضرب بانکی مرکزی قطعاً تقلبی است و بخشی از آن ها اصلاً طلا نیست، ادامه داد: سکه تنها باید از واحدهای مجاز سکه فروشی خریداری شود.

- جی پلاس؛ محمد کشتی آرای درباره خرید و فروش سکه بدون ضرب بانک مرکزی هشدار داد و گفت: بارها برای این موضوع هشدار داده ایم که مردم به هیچ وجه سکه ای که ضرب بانک مرکزی نیست را خریداری نکنند چراکه این سکه ها یا جعلی است و طلا نیست یا اینکه عیار آن ها پایین است.

او در پاسخ به این سوال که مردم چگونه تشخیص دهند که کدام سکه ضرب بانک مرکزی نیست، تاکید کرد: مردم نمی توانند سکه با ضرب بانک مرکزی و بدون ضرب را از هم تشخیص دهند و تشخیص آن یک کار تخصصی است و مردم عادی توان تشخیص را ندارند.

شهرآرا نیوز نوشت: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه سکه بدون ضرب بانکی مرکزی قطعاً تقلبی است و بخشی از آن ها اصلاً طلا نیست، ادامه داد: سکه تنها باید از واحدهای مجاز سکه فروشی خریداری شود و باید توجه داشت که جواز واحد سکه فروشی متفاوت از طلافروشی است و سکه را باید از واحد دارای جواز و صرافی های مجاز سکه فروشی خرید.

کشتی آرای افزود: خریدار سکه غیر از ضرب بانک مرکزی حتی اگر طلا باشد و عیار آن هم پایین نباشد، در زمان فروش آن کمتر از قیمت روز می تواند آن را به فروش برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به خریداران طلا و سکه: این سکه ها را نخرید!

هشدار به خریداران طلا و سکه: این سکه ها را نخرید!